ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГРАНД ЧІКЕН” 45342329
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 81110, Львівська обл., Львівський р-н, село Зимна Вода, вул.Шухевича, будинок 134
380679289077
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачено реконструкцію існуючого приміщення під влаштування
птахівницького комплексу по вирощуванню курей-бройлерів, а також добудова будівлі
комбікормового цеху в с. Демня, вул. Савківа Максима 15, Тростянецька ОТГ, Львівської області.
Одночасно на об’єкті утримуватимуться 55 тис. курей-бройлерів, з урахування 6 циклів
вирощування птиці на рік, загальна продуктивність птахівницького комплексу становитиме 330
тис. голів/рік. На майданчику передбачено цілісний комплекс у складі: одного двоповерхового
пташника на 55 тис. одночасного утримання курей-бройлерів; двох бункерів для комбікорму (10т
і 14т); комбікормового цеху; операторської; котельні у складі двох твердопаливних котлів;
адміністративного приміщення; автомобільних стоянок: легкового транспорту на 3 машино-місць
та вантажного транспорту на 2 машино-місця; існуючої свердловини; дезбар’єру на в’їзді.
Технічна альтернатива 1.
В якості технічної альтернативи No1 розглянуто утримання курей-бройлерів «сухим» способом
на глибокій підстилці рослинного походження (солома).
Технічна альтернатива 2.
В якості технічної альтернативи No2 розглянуто кліткове утримання курей-бройлерів.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Стрийський р-н Демня вул. Савківа Максима 15
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Тростянецька сільська ОТГ Стрийського району Львівської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Стрийський р-н Демня вул. Савківа Максима 15 .
Львівська область, Тростянецька ОТГ, с. Демня, вул. Савківа Максима 15 (кадастровий номер
земельної ділянки 4623084000:01:003:0079, площа 0,7 га). Ділянка використовується на підставі
договору оренди, відповідно до Договору від 26.04.2024 з Тростянецькою сільською радою.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Стрийський р-н Демня -.
Не розглядається, оскільки планована діяльність передбачена на ділянці, що
використовується на підставі договору оренди від 26.04.2024 з Тростянецькою сільською радою.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у створенні
додаткових робочих місць, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та
зборів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачено реконструкцію існуючого приміщення під влаштування
птахівницького комплексу по вирощуванню курей-бройлерів, а також добудова будівлі
комбікормового цеху в с. Демня, вул. Савківа Максима 15, Тростянецька ОТГ, Львівської області.
На даній території до 2022 року існували тваринницькі ферми по утриманню корів та свиней.
Одночасно на об’єкті утримуватимуться 55 тис. курей-бройлерів, з урахування 6 циклів
вирощування птиці на рік, загальна продуктивність птахівницького комплексу становитиме 330
тис. голів/рік. На майданчику передбачено цілісний комплекс у складі: одного двоповерхового
пташника площею 2960 м2 на 55 тис. курей-бройлерів одночасного утримання; двох бункерів для
комбікорму (10т і 14т); комбікормового цеху; операторської; котельні у складі двох
твердопаливних котлів; адміністративного приміщення; автомобільних стоянок: легкового
транспорту на 3 машино-місця та вантажного транспорту на 2 машино-місця; існуючої
свердловини; дезбар’єру на в’їзді, де проводиться дезінфекція коліс автотранспорту.
Передбачена підлогова технологія вирощування курей-бройлерів на глибокий підстилці.
Технологічний процес утримання птиці у пташнику включає наступні операції: підготовка
пташника до заселення (мийка технологічного обладнання та його ремонт, дезінфекція
приміщення пташника); завезення і посадка молодняка; дорощування молодняка; утримання
птиці (годування, напування, прибирання посліду); вивезення птиці на забій; профілактична
перерва та санобробка пташника. Курчата у пташнику утримуватимуться «сухим» способом на
солом’яній підстилці, яка видаляється одночасно після закінчення циклу відгодівлі і вивезення
бройлерів на забій живою вагою (технічна альтернатива 1) або кліткове утримання курей-
бройлерів (технічна альтернатива 2). Забруднена послідом солом’яна підстилка без зберігання на
території птахівницького комплексу вивозитиметься спецавтотранспортом за укладеним
договором. Після кожного циклу під час профілактичної перерви проводиться дезінфекція
пташника згідно чинних нормативно-правових актів ветеринарної медицини. У приміщенні
пташника, перед посадкою нової партії птиці, проводиться планова санітарна обробка із
застосуванням миючих і дезінфекційних засобів, що мають бактерицидну, фунгіцидну, віруцидну
дію. Для опалення пташника та санітарних приміщень, що розміщені в пташнику, передбачено
два твердопаливні котли марки «БОВО», потужністю по 250 кВт. Годування птиці
здійснюватиметься системою централізованої подачі готових комбікормів; напування –
централізованою системою через ніпельні поїлки. Годування передбачено сухими
збалансованими кормами (комбікорм), який готується у комбікормовому цеху в кількості 1815 т/
рік. Процес підготовки суміші складається з наступних етапів: приймання сировини, зважування,
подріблення зернових, змішування компонентів комбікорму та грануляція. Зернові та макуха
соєва постачатимуться до цеху вантажним спецтранспортом та відвантажуються безпосередньо
в приміщення в окремі відсіки з напільним зберіганням. Дробарка, де здійснюється подрібнення
зернових компонентів (кукурудза, пшениця, макуха) обладнана спеціальною системою по
принципу пилососу, яка втягує зернову групу та подрібнює її. Подрібнена зернова сировина
подаватиметься в проміжний бункер, далі – в змішувач кормосуміші, куди вручну додаватимуться
інші компоненти (крейда, олія, премікси). Далі, закритими трубопроводами, комбікормова суміш
подаватиметься на два гранулятори, а звідти через норію в охолоджувальну камеру і вібросито.
Готовий гранульований комбікорм подається шнеком до бункерів біля пташника. Об’єм
компонентів комбікормової суміші становить: кукурудза – 596 т/рік; пшениця – 508 т/рік; макуха
соєва – 546 т/рік; крейда – 53 т/рік; олія – 65 т/рік; премікси – 47 т/рік. Інженерне забезпечення:
електропостачання – від існуючих мереж та дизельного генератора (на випадок аварійних
відключень); водопостачання – від паспортизованої свердловини, дебітом 2,5 м3/год;
водовідведення госп-побутових та виробничих стоків – до бетонованих резервуарів з подальшим
вивезенням, відповідно до укладених договорів; відвід дощових вод запроектований – у резервуар
(з попереднім очищенням), з подальшим використанням для поливу території. Технологія
вирощування курей-бройлерів не передбачає наявність вигульних дворів, тому дощові стоки не
забруднюватимуться продуктами життєдіяльності птиці. Площа земельної ділянки складає 0,7
га.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження
планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного
повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних
речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024
No813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за No763/42108); дотримання нормативів гранично
допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного
середовища України No309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих
викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання,
належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів
суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору
(Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з
вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99
«Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання
санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови
населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 No173, зареєстрованого у Мін’юсті
24.07.1996 за No379/1404).
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила
планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. No173,
зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за No379/1404). Дотримання протипожежних розривів
між будівлями та спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних,
відновлювальних та захисних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів
внутрішнього згорання будівельного транспорту та під час проведення будівельних робіт; при
експлуатації – викиди від процесу утримання птиці, дезінфекції приміщень; роботи котлів,
дизель-генератора; робота комбікормового цеху та ін. Водне середовище: при будівництві – в
межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на
рослинний і тваринний світ: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації –
не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на
інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні
інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище:
при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних
значень, планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного
середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації транспортних засобів,
складських приміщень, іншого обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні
будівельно-монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації
відсутній, оскільки передбачене тверде покриття місць потенційно можливого забруднення.
Відкритий вигул птиці не передбачено. На території птахівницького комплексу передбачені
спеціальні місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві –
шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – шумове
забруднення буде зумовлене роботою вентиляційних систем, дизель-генератора та ін. Соціальне
середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах
нормативних значень.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження
відповідно до чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство,
лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння,
рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського
господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і
більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на
площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної
інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на
площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх
охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель
сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду
діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення
особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1
тисяча місць і більше, для свиноматок – 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1
тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для
промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна
аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно-
заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;”
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку
впливу на довкілля» No2059-VIII від 29.05.2017р.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається видається Департаментом екології та природніх ресурсів Львівської обласної
державної адміністрації (Закон України “Про охорону атмосферного повітря”).
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається видається органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37
Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). Інші документи дозвільного
характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення
(затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження
планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про
оцінку впливу на довкілля»).
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації ,
79026, м.Львів, вул. Стрийська, 98, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Начальник відділу оцінки
впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки – Сорока Назарій Любомирович.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}