• Пт. Кві 26th, 2024

Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області

Інформаційний ресурс Тростянецької об'єднаної територіальної громади

Інформаційні повідомлення

📝 Підсумки роботи ЦНАП Тростянецької громади та віддалених робочих місць у 2023 році:
➡️ Збільшено перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП до 286, з них 158 надаються старостами на ВРМ;
➡️ Завершено актуалізацію даних Реєстру територіальної громади, актуалізовано 7439 чол.
➡️ Впроваджено онлайн-оплату послуг за допомогою QR-коду безпосередньо у працівника під час прийому;
➡️ Запроваджено сервіс «Чат-бот СВОЇ» через додаток Viber або Telegram, за допомогою якого мешканці можуть отримати інформацію про перелік необхідних документів та умови отримання адміністративних послуг;
➡️ Створено систему попереднього запису через Е-чергу з використанням чат-боту «СВОЇ»;
➡️ Запроваджено сервіс онлайн-консультацій «Віртуальний адміністратор» в рамках проекту «PROSTO», отримали комп’ютерну техніку;
➡️ Для покращення надання послуг отримали від проекту «ПРООН» шість ноутбуків та планшет для надання послуг особам з порушенням слуху;
➡️ Отримано доступ до Єдиної інформаційної системи соціального захисту працівниками ЦНАП та старостами на ВРМ;
➡️ Надано 7790 адміністративних послуг. З них 6062 послуги надано в центральному офісі ЦНАП та 1728 – старостами на ВРМ.
💕Щиро дякую всім працівникам ЦНАП та старостам за Вашу невтомну працю та якісний результат

Пілотуємо нові сервіси щодо послуг для громадян
Шановні мешканці Тростянецької громади!
Наша громада за підтримки управління з питань цифрового розвитку Львівської облдержадміністрації та проєкта «Prosto» реалізовує пілотний проєкт «Віртуальний адміністратор», метою якого є забезпечення доступності до послуг, особливо у віддалених населених пунктах, шляхом впровадження системи відеоконсультування для заявників суб’єктами надання адміністративних послуг та послуг суб’єктів господарювання, якими є:
✅ Головне управління ДПС у Львівській області
✅ Головне управління Пенсійного Фонду України у Львівській області
✅ Львівський обласний центр зайнятості
✅ Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
✅ Головне управління ДМС у Львівській області
✅ Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації
✅ Управління соціального захисту населення райдержадміністрації
✅ Львівська філія «Газмережі»
✅ ПрАТ «Львівобленерго»
Якщо у Вас є потреба в отриманні кваліфікованих консультацій чи інформації щодо отримання послуг вищезазначених суб’єктів, просимо попередньо записатись на прийом за телефоном 03(241) 66 155 або ж надіслати інформацію на електронну пошту ЦНАП cnap.otg@gmail.com:
1. Прізвище, ім’я, по-батькові;
2. Назву суб’єкта;
3. Зазначити питання чи назву послуги;
4. Вказати контактний номер телефону або електронну адресу.
@Львівська обласна державна адміністрація (https://www.facebook.com/LvivskaODA)
@Львівщина Цифрова (https://www.facebook.com/in.tsyfra.we.trust)
@Підтримка доступності послуг в Україні (https://www.facebook.com/prosto.in.ua)

Запускаємо пілотування сервісу “Віртуальний адміністратор” у Бродівській та Тростянецькій громадах Львівщини.
🗣 Галина Тупісь-Розвадовська, начальниця відділу розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА: “ЦНАП Львівської області налаштовані на постійні новації та покращення обслуговування відвідувачів. Очікуємо, що після завершення пілотування, відпрацювання усіх питань, цей класний сервіс буде зручним і корисним для мешканців”.
🗣 Роман Матвійчук, експерт Проєкту PROSTO: “Подальша доступність адміністративних послуг у ЦНАП буде ще більше залежати від застосування різноманітних ІТ-інструментів. Маємо надію, що досвід відповідних шведських сервісних центрів щодо застосування відеоконсультування буде корисним і для українських ЦНАП”.
✅ Завдяки впровадженню сервісу громадяни отримають кращу інформованість та доступність витребуваних послуг. Це особливо актуально для жителів віддалених населених пунктів, внутрішньо-переміщених осіб, представників професій, які мають лімітований час на перебування вдома і водночас нагальну потребу в деяких адміністративних послугах. Більше інформації на нашому сайті ⤵

Допомога від держави для сімей з дітьми👨‍👩‍👧 Подавайте заяву онлайн — на порталі Дія
Цифровізуємо соціальну сферу. Від сьогодні на порталі доступні 4 нові послуги для окремих категорій українців з дітьми. Тепер, щоб отримати фінансову допомогу від держави, не потрібно збирати документи, робити ксерокопії та їздити до держорганів.
Хто може скористатися?
👩‍👧‍👧 батьки, які всиновили дитину;
👩‍👧‍👧 українці, які доглядають за хворою дитиною;
👩‍👧‍👧 люди з інвалідністю з дитинства та батьки дітей з інвалідністю;
👩‍👧‍👧 одинокі матері чи батьки, які не перебувають у шлюбі.
Які саме послуги доступні?
🔘 Допомога людині, що доглядає за хворою дитиною 🔗 https://diia.gov.ua/…/dopomoga-lyudini-yaka-doglyadaye…
🔘 Допомога людині з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 🔗 https://diia.gov.ua/…/dopomoga-lyudini-z-invalidnistyu…
🔘 Допомога при всиновленні дитини 🔗 https://diia.gov.ua/services/dopomoga-pri-usinovlenni-ditini
🔘 Допомога на дитину одинокій матері або батьку 🔗 https://diia.gov.ua/…/dopomoga-na-ditinu-odinokij…
👨🏻‍💻 Щоб подати заяву про допомогу, зайдіть на портал Дія → натисніть Послуги та виберіть Сімʼя → клікніть на потрібну послугу → заповніть заяву → підпишіть Дія.Підписом.
Це все. Далі заява надійде органам соціального захисту, а про результат розгляду Дія повідомить в особистому кабінеті на порталі та листом на електронну пошту.
Долаємо бюрократію, щоб ви проводили час з найріднішими, а не в чергах 🫂
Послуги створено Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство соціальної політики України у співпраці з проєктом «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції

«Львівщина-ВЕТЕРАНАМ»
🇺🇦 12-14 липня відбувся семінар-практикум «Львівщина – Ветеранам. Практичні аспекти надання адміністративних послуг через ЦНАП ветеранам та членам їхніх сімей, родинам загиблих Захисників та Захисниць України, особам з інвалідністю внаслідок війни», організований з метою впровадження належного та якісного сервісу ветеранам та членам їх сімей, в якому від Тростянецької громади взяла участь керівник ЦНАП Іванна Скрипник.
💙💛 Учасниками заходу були представники: Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства у справах ветеранів України, Львівська обласна державна адміністрація, UNDP Ukraine / ПРООН в Україні, суб’єктів надання адміністративних послуг (територіальних підрозділів ЦОВВ), громадських організацій, керівники центрів надання адміністративних послуг громад Львівської області.
❇️ За результатами заходу надано рекомендації щодо впровадження адміністративних послуг ветеранам та членам їхніх сімей, родинам загиблих Захисників та Захисниць України, особам з інвалідністю внаслідок війни через ЦНАПи Львівської області.
❇️ В планах зробити послугу максимально комплексною шляхом створення окремого кабінету для обслуговування Захисників та Захисниць України у ЦНАП.
❇️ Проте, щоб реалізувати цей процес потрібно подолати ще багато викликів.
💙💛 Висловлюємо щиру подяку організаторам за надзвичайно насичений і інформаційно наповнений захід, безліч ідей та способи їх реалізації:
Oleksandr Kulepin
Stoliarchuk Maksym
Галина Тупісь Розвадовська
Iryna Chabria
Ігор Бригілевич
Міністерство цифрової трансформації України
Міністерство у справах ветеранів України,
Партнерство для сталого розвитку / ПРООН в Україні за підтримки уряду Великої Британії в межах проєкту ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України» Ihor Nazar за фінансову підтримку заходу.

В Україні з 1 липня 2023 року рішенням Уряду (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vidminu-na-vsii-terytorii-ukrainy-karantynu-vstanovlenoho-z-metoiu-zapobihannia-poshyrenniu-na-terytorii-ukrainy-hostroi-respiratornoi-khvoroby-i270623-651) скасували карантин, запроваджений через пандемію COVID-19 😷
У зв’язку з цим відновлюються строки для вклеювання фотографій у паспорт громадянина України зразка 1994 року (у вигляді паспорта-книжечки) по досягненню особою 25- чи 45-річного віку 📸
Тож, якщо Вам виповнилося 25 чи 45 років у період з 13.03.2020 по 24.01.2022 Вам необхідно вклеїти фото у паспорт до 1 серпня 2023 року. Якщо фотокартку не буде вклеєно, паспорт підлягає обміну на id-картку.
‼️ Перевірте уважно свої паспортні документи та за необхідності отримання додаткової інформації зверніться у будь-який підрозділ ДМС чи ЦНАП.

6-7 липня у Києві відбулося перше засідання «Клубу активних ЦНАП». Головною метою зустрічі було напрацювання переліків проблемних питань у роботі ЦНАП менших та середніх громад, а також загалом органів місцевого самоврядування (ОМС) у сфері надання адміністративних послуг, зокрема щодо отримання повноважень, підключення до реєстрів тощо, а також спільний пошук шляхів вирішення таких питань.
Представником від Львівщини була керівник Тростянецького ЦНАП Іванна Скрипник.
🇺🇦 У заході взяли участь представники ЦНАП Межівської селищної територіальної громади (ТГ), Нововодолазької селищної ТГ, Теплицької селищної ТГ, Красносільської сільської ТГ, Здолбунівської міської ТГ, Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області, Старобогородчанської сільської ТГ, Бобровицької міської ТГ, а також ЦНАП міст Буча, Нововолинськ та Ромни.
За результатами проведеного заходу учасники зафіксували низку проблем, а також напрацьовували окремі пропозиції. Їх планується викласти в окремому полісі-документі.
Захід відбувся в рамках проєкту «Підтримка формування державної політики розвитку місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні», що реалізується Центром політико-правових реформ за підтримки Програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe , що спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Швецією, Данією, Естонією та Словенією.

Бета-тест в Дії ⚙️ Повертаємо послугу зміни місця проживання
Довгоочікуване оновлення — змінюйте місце проживання за кілька кліків у застосунку Дія. Без походів до ЦНАП та органів реєстрації. Вдосконалили послугу і набираємо тестувальників, щоб перевірити новий функціонал.
Що змінилося❓
Сервіс автоматизований. Змінюєте в застосунку місце проживання у власному або в житлі іншого одноосібного власника — дані в реєстр вносяться автоматично без втручання людини. Отже, ви отримуєте послугу з блискавичною швидкістю.
Що потрібно, щоб скористатися сервісом❓
🔷 мати ID-картку або закордонний паспорт у Дії
🔷 мати податковий номер
🔷 бути старшим за 14 років, або старшим за 18, якщо змінюєте місце проживання дитини
🔷 не бути військовозобов’язаним
🔷 право власності на житло має бути внесено до Реєстру нерухомості з 2013 року
☝🏻 Спочатку сервіс буде доступний для дітей, жінок та інших невійськовозобовʼязаних українців.
Нумо тестувати! Клікайте на посилання, щоб долучитися 👉🏻 https://t.me/diia_beta_bot?start=home
Послугу розроблено Міністерством цифрової трансформації спільно з МВС України, Державною міграційною службою України та Міністерством юстиції України за підтримки Програми EGAP, що впроваджується Фондом Східна Європа за підтримки Швейцарії.

Які 5 нових послуг найближчим часом з’являться в Дії?
Продовжуємо цифровізувати найпопулярніші сервіси, щоб ви не ходили по держустановах та забули про черги.
Ще 5 нових сервісів з’являться в Дії вже найближчим часом🤩 Гортайте карусель, щоб дізнатися які!
👉🏻Детальніше про нові послуги читайте в матеріалі https://tech.liga.net/…/smena-mesta-projivaniya-i…

Відвідувачі ЦНАП Тростянецької ТГ відтепер отримали можливість здійснювати оплату адміністративних послуг через Інформаційну систему «ВУЛИК» за допомогою сервісу «EasyPay».
‼️Сервіс працює дуже просто і зручно.
Людині потрібно за допомогою смартфону відсканувати наданий адміністратором QR-код. Після чого формується автоматична квитанція з усіма даними заявника та можливістю оплати онлайн.
Оплата онлайн – це зручність, економія часу всіх учасників процесу та оптимізація процедури надання послуг.
Орієнтуємось на потреби громадян!

Нагадування 🔔 Замовляйте дублікати свідоцтв про народження, шлюб, смерть та інші за кілька кліків на порталі Дія
Знаємо, багато українців в один момент втратили все. Дія мчить на допомогу. Звісно, ми не можемо повернути час назад, але повернемо важливі документи. Якщо потрібно відновити, наприклад, свідоцтво про шлюб чи народження — замовте його повторну видачу на порталі Дія.
Замовляйте дублікати свідоцтв та витяги про:
🔘 народження
🔘 зміну імені
🔘 реєстрацію шлюбу
🔘 розірвання шлюбу
🔘 смерть
Як це зробити?
👉🏻 авторизуйтеся на порталі Дія
👉🏻 натисніть Послуги та виберіть Довідки й витяги
👉🏻 клікніть на потрібний документ і перевірте дані про заявника
👉🏻 вкажіть, для кого документ, і причину повторної видачі
👉🏻 виберіть, де зручно забрати дублікат
👉🏻 сплатіть послугу
Кілька днів — і документ у вас. Отримати дублікат можна у ДРАЦС, який вказали при замовленні, а також у відділенні чи кур’єром Укрпошти.
Діджиталізація робить життя простішим 🇺🇦
Послуги реалізовані Мінцифрою у співпраці з Міністерством юстиції України за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA.

Дія для немовлят, закордонний паспорт і єМалятко 🍼 Які послуги для дітей і батьків є онлайн
Бути українцем — це користуватися цифровими послугами від народження. Знали, що дитина, яка має РНОКПП та біометричний документ — закордонний чи ID-картку, може авторизуватися в Дії? Батьки, наглядайте, щоб телефон не випав із візочка 😉
Які ще послуги для дітей є в Дії❓
🔹Дія.ТV
🔹Дія.Радіо
З 14 років:
🔹ID-картка
🔹довідка ВПО
🔹опитування
З 16 років:
🔹водійське посвідчення категорії А та А1
Ок, Діє. А які сервіси доступні для батьків?
📲 У застосунку батьків відображається свідоцтво про народження дитини та довідка ВПО, якщо дитині менше за 14 років. Також можна замовити витяг про місце проживання дитини.
💻 На порталі Дія можна отримати комплексну послугу єМалятко для батьків новонароджених дітей, відправити заяву про призначення субсидії, а також скористатися послугами з усиновлення.
Нагадуємо, що відповідальність за користування застосунком маленькими українцями віком до 14 років несуть їхні батьки.
Турбуємося про батьків та привчаємо до цифровізації змалечку

У Стрийській РВА відбулась нарада з питань розвитку ЦНАПів у громадах району
У роботі наради, яка відбулася за сприяння Управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА та підтримки Стрийської РВА, під головуванням начальника Відділу розвитку надання адміністративних послуг Львівської ОВА Галина Тупісь Розвадовська, взяли участь – заступник керівника апарату Стрийської РВА Віктор Суділовський, начальниця Сектору надання адміністративних послуг та державної реєстрації РВА Іванна Мамчій Чорна, профільні заступники голів громад та керівники ЦНАПів Стрийщини.
Вітаючи учасників заходу, голова Стрийської РВА Богдан Янко зазначив: «Основне завдання органів влади – це надання якісних адміністративних послуг. Центри надання адміністративних послуг є саме тим інструментом, через який ми маємо їх забезпечити. Сьогодення ставить перед нами нові виклики, які вимагають не лише приближення послуги до споживача, а вимагають забезпечити стабільність та належний рівень її надання. Сподіваюсь, що сьогоднішня нарада буде продуктивною та змістовною з усіх окреслених питань.»
На нараду були винесені наступні питання:
– загальна інформація про ЦНАПи району;
– основні завдання створення та вдосконалення діяльності ЦНАПів;
– активізація співпраці Львівської ОВА, районних державних адміністрацій та громад у розвитку ЦНАПів та ін.
Учасники поділитись досвідом роботи у сфері надання адміністративних послуг та обговорили проблемні питання роботи ЦНАПів у громадах.. За підсумками наради начальниця Відділу розвитку надання адміністративних послуг Львівської ОВА Галина Тупісь надала відповідні рекомендації та пропозиції щодо подальшої роботи ЦНАПів на Стрийщині.

Клік — і нове водійське готове 🚗 Замінюйте посвідчення у смартфоні не виходячи з дому
У Дії можна подати заяву про заміну водійського за кілька секунд, а потім забрати документ у сервісному центрі МВС. Або ж відмовитися від пластику і залишити лише цифровий документ, бо в Україні діджитал first 👌🏻
Які причини заміни водійського❓
✔️ втратили або пошкодили документ
✔️ змінили прізвище
✔️ закінчився термін дії першого посвідчення у водія-новачка
✔️ бажаєте обміняти пластик на діджитал
👀 Вау, Діє! Як це зробити?
1️⃣ клікніть меню Послуги та натисніть Заміна посвідчення водія
2️⃣ виберіть причину заміни
3️⃣ виберіть тип посвідчення — цифрове чи цифрове+пластик
4️⃣ виберіть сервісний центр, де зручно забрати документ
5️⃣ підпишіть заяву
Оплатіть послугу протягом 10 хвилин, щоб заява не анулювалася 💸 Клік-клік — і все! Очікуйте запрошення до сервісного центру або ж пуш від Дії, коли цифрове водійське буде готове.
☝🏻Оновіть застосунок, щоб послуга стала доступною.
Пристебніться! Рушаймо в цифрове майбутнє 😎
Сервіс реалізовано Міністерство цифрової трансформації України спільно з МВС України, Головним сервісним центром та за підтримки ДП «Інфотех».

Завжди в смартфоні 📲 14 цифрових документів у Дії, які неможливо забути вдома

Українці найчастіше користуються саме електронними документами в Дії. Бо зручно і людяно 🥰 Цифрові документи неможливо десь залишити, зіпсувати чи загубити — вони завжди під рукою у смартфоні.
Які діджитал-документи зараз є в Дії ❓
🔹ID-картка
🔹закордонний паспорт (біометричний та небіометричний)
🔹єДокумент
податковий номер (РНОКПП)
🔹посвідчення водія
🔹 техпаспорт
🔹 страховий поліс транспортного засобу
🔹 студентський квиток
🔹 свідоцтво про народження
🔹 довідка переселенця (ВПО)
🔹 пенсійне посвідчення
🔹 посвідка на постійне та тимчасове проживання
🔹 зелений та жовтий COVID-сертифікати
📝 Нагадаємо, Дія не зберігає персональні дані. Інформація підтягується з держреєстрів і оновлюється автоматично, якщо ваші дані є в базі.
🔒 Цифрові документи безпечніші за паперові. Бо мають унікальний QR-код і штрихкод, який оновлюється кожні 3 хвилини.
Детальніше про електронні документи — в матеріалі TSN.ua 👉🏻 https://curly.click/r/b889
Дякуємо кожному з 19 мільйонів користувачів Дії за довіру 🫶
Беремо курс на повну діджиталізацію ✨

єВідновлення в Дії ⚡️Подавайте заяву про ремонт пошкодженого житла в застосунку

єВідновлення — це грошова допомога від держави на ремонт житла, пошкодженого через бойові дії. Максимальна сума — 200 тис.грн. Відправити заяву про отримання виплати можна в застосунку Дія 📲
Кошти нараховуються, якщо житло:
☑️ пошкоджене через напад росії після 24 лютого 2022 року
☑️ підлягає відновленню
☑️ розміщене на неокупованій території
☑️ не було повністю відремонтоване самостійно
🔨 На що можна витратити виплату
На будівельні матеріали чи послуги підрядників, які є учасниками програми єВідновлення.
Як отримати допомогу❓
1️⃣ Повідомте про пошкоджене майно в застосунку Дія. Якщо робили це раніше, повторно не потрібно
2️⃣ Відкрийте рахунок єВідновлення
3️⃣ Заповніть заяву через застосунок Дія
Інструкція за посиланням 👉🏻 https://youtu.be/fpzyN53rugw
Далі з вами зв’яжеться спеціальна комісія, щоб домовитись про огляд житла. Це потрібно, щоб встановити збитки та розрахувати суму виплат. Після огляду Дія сповістить про рішення комісії 🔔
Це все! Гроші будуть зараховані на картку єВідновлення 💳 Витратити їх можна протягом 12 місяців.
Більше про програму єВідновлення на зручному сайті 👉🏻 https://erecovery.diia.gov.ua/
Підтримуємо та відновлюємо разом 🇺🇦
Послугу розроблено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» та Світового банку.

Витяг про несудимість тепер у Дії. Отримуйте один із найпопулярніших документів у застосунку📲📄
Витяг про несудимість потрібен у багатьох життєвих ситуаціях: щоб влаштуватися на роботу, усиновити дитину, взяти участь у тендері чи стати на облік у військкоматі.
Щороку документа потребує близько 1 млн українців. Тепер його можна отримати в застосунку. Усе максимально просто, зручно та швидко. Інформація підтягнеться автоматично, якщо дані про вас є в реєстрах🙌🏻
Як отримати документ у Дії❓
Перейдіть у розділ Послуги → виберіть Довідки та витяги — Витяг про відсутність судимості → виберіть тип та мету запиту → заповніть дані про себе → надішліть запит.
І все! Якщо інформація є в центральній базі даних і не потребує додаткової перевірки, то витяг формується автоматично. І ви одразу отримаєте його на телефон ✅
Скористалися послугою? Оцініть її!⭐️ Вам надійде пуш-повідомлення з пропозицією оцінити сервіс. Поставте протягом 24 годин смайлик у рейтингу від 1 до 5. Поділіться враженнями, щоб ми ставали кращими.
Користуйтеся зручною онлайн-послугою та економте свій час. Цифровізуємося✨
Сервіс реалізовано Міністерство цифрової трансформації України спільно з Міністерство внутрішніх справ за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA та ДП «Інфотех».

27-28 квітня у Львові відбувся семінар-тренінг для керівників ЦНАПів області, організований Львівська обласна державна адміністрація за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні

Темою заходу було “Розвиток центрів надання адміністративних послуг: виклики та шляхи подолання”. У заході взяла участь начальник ЦНАП Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області, Іванна Скрипник.
У рамках заходу виступали представники міністерств та інших органів виконавчої влади. Керівники ЦНАПів обмінювалися досвідом і ділилися прикладами найуспішніших старост у громадах, які надають понад 1000 послуг на рік. Все це сприятиме наближенню послуг до мешканців та покращенню їх якості.

Революційне оновлення!🤩 Тестуємо Дія.Підпис, який відповідає вимогам ЄС 🇪🇺
Ще один крок до цифрового безвізу. Тепер ви можете підписати європейські документи чи контракти, просто усміхнувшись смартфону. Поки ми тестуємо послугу, новим Дія.Підписом-EU можна скористатися на двох платформах:
✍🏻 ID.GOV.UA (ICEI)
✍🏻 сервіс документообігу Вчасно
Пізніше масштабуємо функціонал і на інші платформи. Але протестувати новий підпис ви можете вже.
❓ Як це працює
Сам процес підписання не змінився. Відсканували QR чи натиснули відповідну кнопку 👉🏻 кліпнули чи посміхнулись 👉🏻 ввели код Дія.Підпису
Проте тепер під час активації Дія.Підпису ви автоматично створюєте одразу два його варіанти: український та міжнародний. А коли підписуєте документ, вибираєте необхідний варіант — Дія.Підпис-UA або ж Дія.Підпис-EU.
⚙️ Щоб Дія.Підпис-EU працював, обовʼязково оновіть Дію до останньої версії.
Зручно. Непомітно. Людяно!

⚠️ПРО ЛАМІНАЦІЮ ДОКУМЕНТІВ.

‼️Через бажання зберегти важливі документи в ідеальному стані, запобігти їх намоканню, вигорянню чи пошкодженню, люди часто їх ламінують.
❌Законодавчої заборони на ламінування документів в Україні НЕМАЄ.
⚠️Однак законодавство зобов’язує державні структури, нотаріусів та організації працювати виключно з оригіналами документів Коли документ заламінований, то не завжди можливо встановити його справжність.
👉Наприклад, Закон зобов’язує нотаріуса працювати з оригіналами документів, а наявність такої плівки-ламінації не дає можливості встановити оригінальність документу.
❌Такі документи вважаються пошкодженими, та не можуть бути прийняті в роботу для вчинення нотаріальних дій.
❌Експертизу справжності ламінованого документа провести неможливо.
⚠️При перетині кордону міграційна служба або прикордонники обґрунтовано можуть мати питання до ламінованих документів і вимагати подання замість них оригіналу.
❌На ламінованому документі не можна:
🔸поставити штамп апостилю;
поставити необхідні відмітки, якщо є така необхідність;
🔹зробити виправлення;
🔸внести зміни та доповнення;
👉Наприклад, Апостиль ставиться на свідоцтвах про народження та шлюб, щоб вони мали юридичну силу за кордоном. На ламінованому документі неможливо поставити цей штамп чи інші важливі відмітки.
⚠️Нотаріус приймає в роботу лише ті заламіновані документи, ламінування яких прямо передбачено чинним законодавством (посвідчення водія; свідоцтво про реєстрацію ТЗ; пенсійне посвідчення; диплом про отримання освіти).
👉Обмеження також не стосується документів, які відразу виготовлені з полімеру: паспорт ID-картка; пенсійне посвідчення; посвідчення водія; міжнародне посвідчення водія та ін).
⚠️ВИСНОВОК: не варто ламінувати важливі офіційні документи! Можна покласти документ у файл. На відміну від ламінованого такий документ дуже легко можна буде звільнити від плівки без пошкоджень і пред’явити в якості ОРИГІНАЛУ!
‼️Судові Приклади наслідків ламінаціїї тут:
🇺🇦інформація підготовлена
Адвокатом Ігорем Бузовським

В Україні понад 10 місяців діє експериментальний проєкт щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта для виїзду за кордон.
Вже понад 200 тисяч українців скористалися цією послугою, яка значно спрощує можливість отримання паспортних документів.
📣 У Мінреінтеграції повідомили, що ДМС розширює цей експериментальний проєкт: крім одночасного оформлення ID-картки та закордонного паспорта особам
старше 14 років, в Україні будуть одночасно оформлювати закордонні паспорти також їхнім дітям до 14 років — http://bit.ly/3YJxjc5
Такі зміни були ухвалені 7 березня на засіданні Кабінету Міністрів України. Вони набирають чинності через 35 днів з дня опублікування.
✅ За одне відвідування один із батьків зможе одночасно оформити не тільки ID-картку та/або закордонний паспорт для себе, а й закордонний паспорт своїй дитині/дітям до 14 років.
Звернутися за такою послугою для дитини може один з батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників або інших законних представників дитини. Їм потрібно подати заяву та відповідні документи до підрозділу ДМС, підприємства «Паспортний сервіс» або в ЦНАП.

Написання прізвища та імені особи як в ID-картці, так і в закордонному паспорті громадянина України, здійснюється українською мовою з транслітерацією латинськими літерами, які є невід’ємною їх складовою.

Транслітерація прізвища та імені латиницею, відповідно до вимог українського алфавіту, в паспортних документах застосовується в Україні з 2015 року.
На прохання особи під час подання заяви для оформлення паспортів, транслітерація може бути змінена і виконана відповідно до написання у раніше виданих на її ім’я паспортних документах або документах, виданих компетентними органами іноземної держави.
🧐При кожному оформленні паспортів людина власним підписом підтверджує правильність написання своїх персональних даних, у тому числі й написання транслітерації.
Використовуючи таку можливість громадяни України змінювали транслітерацію написання своїх прізвища та ім’я. У зв’язку з чим виникала ситуація, коли людина могла декілька разів змінювати транслітерацію.
Проте, у разі зміни персональних даних (прізвища, імені, по батькові, дати народження або місця народження), раніше видані документи потребують обміну після отримання нового документа.
У 2022 році Україна отримала рекомендації Європейської Комісії з застереженням щодо необхідності врегулювання питання визнання недійсними паспортів, виданих одній особі у зв‘язку зі зміною нею своїх персональних даних (у тому числі й транслітерації).
Це також викликано тим, що громадяни України, перебуваючи в країнах ЄС, змінюючи персональні дані у своїх документах, вдаються до шахрайських дій.
Для однакового застосування поняття складових імені 17.11.2022 року внесено уточнюючі зміни до постанов Уряду, якими регулюються питання видачі як ID-картки, так і закордонного паспорта.
Встановлено, що у разі зміни інформації, внесеної до паспорта (у тому числі у зв’язку зі зміною транслітерації як в ID-картці, так і закордонному) попередньо видані документи з відмінною транслітерацією, про яку не зазначено особою під час оформлення нових документів, підлягають визнанню недійсними або обміну.
Таким чином програмними засобами системи видачі документів послідовно, на першому етапі, автоматично відібрано документи, які визнаються недійсними з різних підстав (у зв’язку із викраденням або втратою паспорта, зміною дати народження, місця народження, зміною прізвища у зв’язку з одруженням, розлученням або зміною прізвища, імені з інших підстав, у тому числі у зв’язку із відмінною транслітерацією). На наступному етапі роботи системи паспорта з різною транслітерацією переводять у статус очікування обміну.
⚠️На сьогодні паспорти, у яких різна транслітерація написання прізвища або імені, є чинними до закінчення строку їх дії. Такі документи будуть визнаватися недійсними або змінюватися лише за особистим зверненням особи за отриманням або обміном паспорта.
Перевірити стан дійсності документів можливо на сайті Державної міграційної служби 👉https://dmsu.gov.ua/services/nd.html
ДМС нагадує про необхідність вчасного обміну ID-картки або закордонного паспорта у разі виникнення таких обставин, як:
📌зміна інформації у паспорті (прізвища, імені, по батькові, дати народження, у тому числі написання латинськими літерами імені та прізвища у паспортних документах);
📌виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта;
📌 закінчення строку дії паспорта;
📌непридатність паспорта для подальшого використання.
При кожному оформленні нових паспортних документів працівники ДМС повідомлятимуть та звертатимуть увагу особи:
✔️на транслітерацію прізвища та імені особи;
✔️про можливість зміни транслітерації відповідно до раніше виданих документів;
✔️необхідність обміну попередньо виданих документів у разі застосування різної транслітерації у них, а також про наслідки не обміну таких документів.

10.03.2023 начальник ЦНАП Іванна Скрипник взяла участь у заході на тему: «Співпраця з органами місцевого самоврядування у сфері міграції, шляхи подолання проблемних питань, зумовлених викликами воєнного часу».
Спільно із фахівцями міграційної служби обговорено питання щодо роботи із внутрішньо переміщеними особами, які проживають на Львівщині. Зокрема це оформлення документів, ідентифікація та реєстрація осіб.
Захід спрямований на те, щоб підвищувати якість надання послуг у громадах та налагодити ефективну взаємодію між органами самоврядування, державними установами та міжнародними організаціями.
Організаторами навчання виступили Львівська обласна рада, Асоціація Місцевих Рад “Ради Львівщини”, ГУ ДМС України у Львівській області,
IOM Ukraine

Перевіряйте статус документів будівельної сфери у кабінеті Моє будівництво на порталі Дія
Продовжуємо прибирати корупцію та бюрократію з будівельної сфери. Тепер на порталі Дія доступний розділ в кабінеті громадянина Моє будівництво. У ньому відображаються всі документи, у яких ви вказані як замовник будівництва.
У кабінеті можна:
🟢подивитися коротку інформацію про документ;
🟢дізнатися статус розгляду документа органами будівельного контролю.
👉Користуватися новим розділом в кабінеті можуть як фізичні, так і юридичні особи. Достатньо мати електронний підпис.
До речі, у Моєму будівництві відображаються всі документи незалежно від способу подання — через портал Дія чи ЦНАП.
Зверніть увагу❗
Доступні документи, створені після липня 2020 року. Тоді розпочала роботу Єдина державна електронна система у сфері будівництва.
Робимо все, щоб ви могли розпочати будівництво без хабарів. Далі — ще більше будівельних послуг💪
Будівельні послуги на порталі Дія та Єдина державна електронна система у сфері будівництва розроблені Мінрегіон у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки проєкту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах

Будьте інформаційно обізнаними. Довідка про несудимість? 🤔

Її замінив витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Отримати його можна за лічені хвилини у режимі онлайн
✅ увійдіть до «Особистого кабінету»
✅ пройдіть ідентифікацію через сервіс ID.GOV.UA
✅ заповніть всі поля
✅ надішліть запит
Вже за кілька хвилин в “Особистому кабінеті” з’являється витяг в електронному вигляді з QR-кодом, який дає змогу перевірити чинність документу.
Зауважимо, так, як витяг є електронним документом, то апостиль на ньому не ставиться, оскільки це не передбачено законодавством.
Легко, швидко, без вагань і черг. Удосконалюємо сервіси для українців! Все є і буде 🇺🇦

ЯК ВИПРАВИТИ ДАНІ В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

🔷На кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж тощо.
▶️Переглянути інформацію про себе, що відображена в такій обліковій картці, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/), авторизувавшись за допомогою 🔑кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
❗️Якщо застрахована особа в своєму особистому кабінеті виявила некоректні, неактуальні чи неправильні відомості (наприклад, незмінене прізвище після заміжжя, помилку в даті народження тощо), необхідно звернутися до Фонду для актуалізації даних, заповнивши “Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).
🔰Алгоритм дій
1. У особистому кабінеті, в лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”.
2. Заповніть екранну форму Анкети.
3. Поставте мітку у чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.
4. Прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб).
5. Підпишіть Анкету КЕП. Для цього оберіть файл ключа та введіть пароль.
6. Натисніть кнопку “Відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.
7. Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

Витяг про місце проживання дитини доступний і на порталі Дія
Раніше отримати послугу можна було у смартфоні, а тепер і на комп’ютері. Оформлюйте документ онлайн на порталі Дія та завантажуйте в PDF-форматі протягом кількох хвилин.
Як отримати витяг?
1️⃣Авторизуватися на порталі Дія
2️⃣У розділі «Послуги» виберіть «Довідки та витяги»
3️⃣Обрати послугу «Витяг про місце проживання»
4️⃣Виберіть, що хочете отримати витяг для вашої дитини
5️⃣Вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини.
Протягом кількох хвилин ви отримуєте довідку, яку не потрібно носити з собою 👉 https://diia.gov.ua/…/vityag-z-reyestru-teritorialnoyi…
Створюємо зручний сервіс для українців!
Послугу розроблено Міністерством цифрової трансформації спільно з МВС України, Державна міграційна служба України за підтримки Програми EGAP, що впроваджується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії.


Ви питали – ми відповідаємо: батько може отримати закордонний паспорт дитини, якщо документи на оформлення подавала мати.
Але під час подання заяви на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дитині (у віці до 12 років) один з батьків має вказати іншого (матір/батька, опікунів, піклувальників, повнолітніх сина чи дочку, сестру, брата, діда, бабу), який буде отримувати готовий документ.
Крім того, забрати виготовлений закордонний паспорт, оформлений дитині у віці до 12 років, може будь-яка особа, уповноважена на це законним представником, на підставі довіреності, засвідченої в установленому порядку.
👉 Принагідно нагадуємо, що кожен громадянин України має можливість оформити закордонний паспорт з народження, а ID-картку – з 14-ти років.
❗ Звертаємо увагу! Отримати інформацію щодо стану оформлення документа можна на офіційному веб-сайті ДМС, скориставшись сервісом «Перевірка стану оформлення документів» 👉 https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html

Державна міграційна служба нагадує про необхідність вчасно обміняти ID-картку та закордонний паспорт у разі виникнення таких обставин, як:
📌зміна інформації у паспорті (зміна прізвища, імені, по батькові, дати народження, у тому числі написання латинськими літерами імені та прізвища у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України);
📌виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
📌закінчення строку дії паспорта;
📌непридатність паспорта для подальшого використання.
У разі зміни особистих даних або різниці у написанні латинськими літерами імені та прізвища, видані раніше документи зі старою транслітерацією мають бути обміняні у строк не пізніше одного місяця з дати отримання нового документа. У разі неподання закордонного паспорта або ID-картки для обміну, такий документ автоматично визнається недійсним.
🧐 Наприклад: ім’я та прізвище Гречка Юлія в раніше оформленій ID-картці латинськими літерами записувалося як Grechka Ylia. А новий закордонний паспорт Юлії оформлено як Hrechka Yuliia (якщо особа забажала змінити транслітерацію). У такому випадку, якщо Юлія не подасть протягом місяця документи на обмін ID-картки для зміни транслітерації, як у новому закордонному паспорті, то ID-картка автоматично визнається недійсною.
Важливо ‼️ Щоб усі ваші документи були чинними, транслітерація у них має бути однаковою.
Здійснити перевірку за базою недійсних документів Ви можете за посиланням 👉 https://dmsu.gov.ua/services/nd.html

Сьогодні із 🥭ЦНАПами
Стрийського 💙💛 району Львівщини❤🇺🇦
підводили підсумки роботи у 2022 році.
Наша мета відділу незмінна: обговорити механізми формування належних ЦНАПів області шляхом виконання законодавчих і нормативних вимог та наближення адміністративних послуг до мешканців всіх населених пунктів територіальних громад.
Продовжуємо працювати на перемогу!🇺🇦

Реформа розмитнення авто: дізнайтеся, як зміниться розрахунок митного збору, та поділіться фідбеком
Цифровізуємо розмитнення, щоб спростити процес для українців та унеможливити корупційні схеми. Наразі триває робота над законодавчою базою.
Вже зараз ви можете долучитися до вдосконалення митної сфери — дізнайтеся, як зміниться вартість розмитнення та обовʼязково поділіться зворотним звʼязком на сайті 👉🏻 https://rozmytnennia.diia.gov.ua/
Як може змінитися розмитнення❓
Основними параметрами, які впливатимуть на вартість мита, будуть рік випуску авто, тип та обʼєм двигуна. Так, українці зможуть купувати непошкоджені нові авто, якісніші і більш безпечні.
Новий алгоритм розрахунку та послуга за кілька кліків у Дії виключать людський фактор та корупційну складову. І головне — спростять життя та заощадять кошти тисячам українців.
Дізнайтеся більше та спробуйте новий калькулятор митного збору на сайті. Цифровізуймося!🦾

Створюємо зручний державний сервіс для бізнесу. Тепер на порталі Дія можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру (ЄДР)
Цифровізували один з найпопулярніших документів для підприємців. Отримуйте витяг з ЄДР без довгих очікувань і з меншим адмінзбором 👉🏻 https://diia.gov.ua/services/vityag-z-yedr
Що це за документ❓
Витяг з ЄДР підтверджує, що ви мали або маєте бізнес, а також містить інформацію про діяльність компанії. Він необхідний в багатьох життєвих ситуаціях підприємців. Наприклад, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.
Раніше витяг отримували офлайн в реєстратора, нотаріуса чи в ЦНАПах. Потрібно було сплатити адмінзбір та чекати добу. На порталі Дія ви отримаєте документ миттєво, ще й за 100 грн замість 130 👌🏻
Зручно та швидко.
Послугу розроблено Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерство юстиції України за підтримки Програма EGAP, що впроваджується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії.


9 грудня у місті Львові відбувся Всеукраїнський форум адміністративних послуг «Точка дотику»😎
Всеукраїнський форум адміністративних послуг «Точка дотику» пройшов з метою підтримки Центрів надання адміністративних послуг України під час війни, адаптації працівників, огляду законодавчих ініціатив та процедур у сфері надання адміністративних послуг, розвитку інновацій, які стали можливі в період кризи, створення нових ідей та залучення досвіду бізнесу у створенні державних сервісів.
🤓Програма форуму передбачала декілька блоків.
🍊Перший – «Надання послуг в період невизначеності. Виклики та можливості громад».
🍊Другий блок – «Трансформація державних адміністративних послуг, як до сервісу із фокусом на людиноцентричність».
🍊Третій – «Тотальна цифровізація. Шукаємо відповідь на питання: “Яким буде майбутнє сфери надання адміністративних послуг?”».
🔥😎Спікерами форуму були: представники міністерств, міжнародних фондів, представники обдержадміністрацій, керівники ЦНАПів, і не тільки….
🗨Участь у даному заході взяли представники міст України, обласних адміністрацій, бізнесу та міжнародних організацій і звісно #ЦНАПи_Львівщини

Ви часто запитуєте: “- Чи готовий паспорт❓
Інформуємо❗️ Затримки у виконанні є ще досі, але в допомозі стане онлайн-сервіс #ДМС “Перевірка стану оформлення документів” доступний за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html .
Що означає кожен етап перевірки:
1️⃣ Документи прийнято /дата/. Здійснюється перевірка даних.
🔸 Цей статус з’являється на наступний день, після того, як Ви подали документи на паспорт. Працівники ДМС здійснюють перевірку персональних даних та ідентифікують особу.
2️⃣ Дозвіл на персоналізацію паспорта надано/дата/.
🔸 Перевірки проведено. Надано дозвіл на друк документа.
3️⃣ Дані відправлено до центру персоналізації /дата/.
🔸Цей означає, що паспорт виготовляється на поліграфкомбінаті “Україна”.
4️⃣ Документ персоналізовано та відправлено до підрозділу Міграційної служби/дата/
🔸Паспорт виготовлено та в процесі направлення до того підрозділу, де ви подавали документи на його оформлення.
5️⃣ Документ доставлений до підрозділу Міграційної служби /дата/ для подальшої передачі до ЦНАП.
🔸 Тут все зрозуміло😉
6️⃣ Документ доставлений до ЦНАП.
🔸Усе, приходьте та отримуйте готовий паспорт у підрозділі ЦНАП!
❕Статус “Інформацію не знайдено” не завжди є приводом для хвилювання. Можливо, сервіс трохи “втомився” від великої кількості запитів. Спробуйте пізніше.
Дотримуєтеся підказок і отримуєте результат.

Україна повертає своїх. Оформлено перше посвідчення на повернення в Україну
💥 Сьогодні працівниками ДМС у рамках експериментального проєкту* оформлено перше посвідчення на повернення в Україну особи, яку примусово вивезли в російську федерацію. Тож людина, яка стала заручником держави-агресора, отримала шанс на повернення додому! 🇺🇦
Відомо, що внаслідок повномасштабного вторгнення рф до України понад 1⃣ мільйон українців були депортовані з окупованих територій. У цих людей було вилучено, викрадено або знищено документи, які посвідчують їх особу і підтверджують належність до громадянства України.
Тому українці, рідні яких втратили українські документи, стали заручниками та були насильно вивезені на територію держави-агресора, можуть звернутися до територіального органу ДМС і оформити своїм рідним посвідчення на повернення в Україну.
📌 Оформлення такого посвідчення є безоплатним та здійснюється протягом п’яти робочих днів із дня подання заяви-анкети встановленого зразка. Термін дії документа – до трьох місяців.
Ми переконані, що цей важливий крок допоможе ідентифікувати та повернути на Батьківщину ваших близьких, які втратили паспортні документи й стали заручниками агресора. Не зволікайте з порятунком рідних!
ℹ Детальніше про процедуру видачі посвідчення особи на повернення в Україну читайте на сайті ДМС (https://dmsu.gov.ua/news/dms/13331.html).
* Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 р. № 1201 «Про реалізацію експериментального проекту щодо оформлення на території України посвідчення особи на повернення в Україну»

☝️ З 1 грудня житлові субсидії та пільги призначатимуть органи Пенсійного фонду України

🔰 Пенсійний фонд України у жовтні та листопаді виплатив українцям субсидії за вересень та жовтень, які були призначені органами соціального захисту населення. Починаючи з 1 грудня 2022 року Пенсійний фонд України буде не лише виплачувати, а й призначати житлові субсидії та пільги: тобто громадяни, які витрачають на оплату комунальних послуг більше, ніж 15% сукупного місячного доходу домогосподарства, з 1 грудня для призначення субсидії мають звертатися до органів Пенсійного фонду України. При цьому людина може самостійно обрати до якого саме сервісного центру Фонду їй зручно звернутися. Це не залежить від місця її офіційної реєстрації.
🛂 Для призначення субсидії можна звертатися у один із способів:
🔹 через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, через мобільний додаток Фонду або через портал Дія;
🔸 надіслати документи до органів Пенсійного фонду України поштою;
🔹 звернутися до уповноважених осіб своєї територіальної громади або до ЦНАПу;
🔸 надіслати документи через сайт Міністерства соціальної політики України.
❗Зверніть увагу!
📑 Отримувачам, яким субсидія вже була призначена – повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно: визначені органами соцзахисту виплати будуть надходити до завершення опалювального періоду.
Детальніше ➡ за посиланням: https://bit.ly/3ECttus

16-18 листопада 2022 року у Трускавці на Львівщині відбувся семінар-тренінг «Надання якісних адміністративних послуг в умовах кризового реагування та відновлення», в якому взяли участь партнери з військово-цивільних адміністрацій Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської та Рівненської областей, національні, регіональні та місцеві експерти з надання адміністративних послуг, а також керівники та керівниці ЦНАП.

Розмовляли про актуальні зміни в законодавстві, адаптацію послуг ЦНАП в умовах воєнного часу, ділилися прикладами модернізації ЦНАП та професійним досвідом.
Навчання організоване в межах проєкту «Посилення стійкості громад в регіонах України», який реалізується Програмою розвитку ООН за підтримки уряду Великої Британії.
Висловлюємо щиру подяку організаторам за надану можливість взяти участь у заході ЦНАП Тростянецької ТГ.

🏡 Необхідно змінити власника рахунку електроенергії? Відтепер це можна зробити на сайті «Львівобленерго» за допомогою застосунку Дія
👩‍💻Віддалено. Без ксерокопій і заповнення усіх документів вручну.
Як це зробити?
1. На головній сторінці сайту (https://www.loe.lviv.ua/) перейдіть у розділ «Попередній запис на візит», далі – натисніть кнопку «Послуги з комерційного обліку», оберіть «Укласти договір з розподілу електричної енергії у зв’язку зі зміною власника рахунку (побутові споживачі)» та варіант «за допомогою застосунку Дія».
👉🏻 Або просто перейдіть за прямим посиланням на послугу: https://services.loe.lviv.ua/change_owner
2. Введіть прізвище попереднього власника рахунку (особи, на яку зареєстрований рахунок на цей час), особовий рахунок (десятизначний код) та натисніть «Знайти» 🔎
3. Оберіть тип подання документів: як власник рахунку або за довіреністю від імені власника рахунку. Заповніть необхідні дані, а після цього поставте відмітку, щоб надати згоду на збір, обробку та використання персональних даних.
4. Під пропозицією поділитися паспортними даними через застосунок Дія натисніть кнопку «Поділитись». 📱Якщо Ви зайшли на сайт зі смартфона – кнопка відразу переадресує Вас у застосунок Дія. 💻 Якщо з ноутбука чи комп’ютера – на екрані з’явиться QR-код, який необхідно зчитати сканером у застосунку Дія. Покрокова інструкція як це зробити з’явиться поруч з QR-кодом.
5. Підтвердьте передачу копій цифрових документів у своєму застосунку Дія ✅
6. На сайті «Львівобленерго» ознайомтесь із заповненою заявою на зміну власника рахунку та завантажте сканкопії (фото) інших необхідних документів 🤳
7. Натисніть кнопку «Підписати заяву за допомогою Дія.Підпису та відправити документи». Якщо Ви зайшли на сайт зі смартфона – кнопка автоматично переадресує Вас в застосунок Дія, щоб підписати документ. Якщо з ноутбука чи комп’ютера – на екрані з’явиться QR-код, який необхідно зчитати сканером у застосунку Дія і підтвердити підписання документа. Покрокова інструкція як це зробити з’явиться поруч з QR-кодом.
8. Ваше звернення отримає реєстраційний номер. Наш консультант може додатково зателефонувати до Вас для уточнення деталей, а інформацію про результати розгляду Ви отримаєте SMS-повідомленням ✉️
🔔Нагадуємо, що подати звернення для зміни власника особового рахунку також можна у чат-ботах «Львівобленерго» Viber/Telegram і «Персональному кабінеті».

❌ Довідка про «прописку» офлайн
✅ Витяг про місце проживання за кілька кліків у смартфоні
Місія виконана! Бета-тест послуги завершився успішно, дякуємо всім, хто долучився. Тепер папірець з «пропискою» не потрібен — усе в Дії.
Витяг про місце проживання доступний для дорослих та дітей. Тож можете одружуватися, відкривати банківські рахунки, влаштовувати малечу в садок тощо без паперів 🤳🏻
Як згенерувати документ про місце проживання в застосунку?
1. Зайдіть в оновлену Дію та натисніть Послуги
2. Виберіть Довідки та витяги → Витяг про місце проживання
3. Клікніть Замовити витяг
От і все, витяг буде сформовано протягом кількох хвилин. Також його можна завантажити в PDF-форматі на свій девайс.
Bonus track😎 Власники ID-карток можуть більше не перейматися щодо того самого папірця. Знаємо, ви цього чекали.
Послуга реалізована Міністерство цифрової трансформації України спільно з МВС України та Державна міграційна служба України за підтримки Програма EGAP Фонд Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії.

📲 Цифровізуємо нотаріат. У Дії можна перевірити нотаріальний документ з QR-кодом
Працюємо над впровадженням електронних нотаріальних послуг в Україні — Нота. Перший етап проєкту — нотаріальні документи з QR-кодом. Для їх перевірки достатньо використати QR-сканер у застосунку Дія.
Чому це важливо❓
Нотаріальні документи формуються на спеціальних бланках. Але з початку повномасштабного вторгнення виникають труднощі з їх виробництвом та логістикою. Тож нотаріусам дозволили формувати частину документів на звичайному білому папері А4.
Крім того, є випадки підробок нотаріальних документів навіть на спеціальних бланках.
Для того, щоб убезпечити українців від підробки документів, запускаємо перевірку за QR-кодом. Він може бути на:
▪️ довіреності,
▪️ договорі оренди транспортних засобів,
▪️ заяві, на якій засвідчується справжність підпису.
За QR-кодом можна завантажити електронну копію документа у кілька кліків для перевірки та зберігання. Більше не потрібно робити сканкопії чи фотографувати.
Дивіться інструкцію у відеоролику та користуйтеся новою послугою https://youtu.be/qjPWLL_qTV8
Дякуємо нотаріусам та всім, хто долучається до цифровізації. Ви робите Україну кращою 🇺🇦
Проєкт реалізовано Міністерством цифрової трансформації України спільно з Міністерство юстиції України за участю Нотаріальної палати України.

❗️ З 1 листопада 2022 року набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 2022 року № 1180 «Про внесення змін у додаток до Постанови КМУ від 2 листопада 2016 р. №770», відповідно до якої ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг у сфері міграції.
Зазначимо, що вартість адмінпослуг ДМС переглядалась лише раз, починаючи з 2016 року – у 2019 році. Відтак, значний розрив у часі, протягом якого вартість не переглядали, призвів до дисонансу між існуючою ціною та тими затратами, які спрямовано на роботу Єдиного державного демографічного реєстру.
‼️ ВАЖЛИВО: особи, які здійснили оплату адмінпослуг та подали заяви для оформлення документів до 1 листопада 2022 року, отримають документи за старою ціною. Ті ж особи, які здійснили оплату адміністративних послуг до 1 листопада 2022 року, але заяву для оформлення документів ще не подавали, матимуть можливість здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.
ℹ️ Докладна інформація про нову вартість адміністративних послуг ДМС України – на нашому офіційному веб-сайті за лінком:

⚡️⚡️ Послугу з державної реєстрації прав на нерухоме майно онлайн відновлено!

Без черг, бюрократії та корупції: зареєструвати нерухомість за кілька кліків можна на 💻 порталі Дія.
Внесення відомостей про речові права на нерухомість є одним із правил майнової гігієни. Реєстрація нерухомого майна підтверджує, що саме ви є його законним власником і маєте відповідні права на користування. А також убезпечує від випадків підробки документів, коли хтось хоче привласнити собі майно, яке йому не належить.
Як скористатися послугою? ⤵️
🔰 Увійдіть на портал Дія або зареєструйтеся (👉 https://diia.gov.ua/).
🔰 Натисніть Послуги → Земля, будівництво, нерухомість → Державна реєстрація прав на нерухоме майно → Подати заяву.
🔰 Внесіть потрібну інформацію та скани документів.
🔰 Підпишіть заяву з електронним підписом.
От і все ✅️
Про результат послуги вас повідомлять листом на е-пошту, або ж ви можете самостійно переглянути статус в особистому кабінеті.
⚠️ Зараз послуга доступна для власників нерухомого майна у Львівській області, Тернополі, Харкові та Чугуївському районі Харківської області. Поволі цей перелік міст та областей буде розширюватись.
ℹ️ Послуга реалізована Міністерством юстиції України спільно з Міністерство цифрової трансформації України за підтримки Програма EGAP Фонд Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії.

❗️❗️До уваги жителів громади❗️❗️❗️

⚡️Щодо грошової допомоги від міжнародних організацій⚡️
Все не складно і будь-який користувач смартфону може все швидко оформити.
Тому звертаємось до рідних і близьких людей, які можуть допомогти старшим у подачі заявки.
Допоможіть, будь ласка🤝
Для початку вам необхідно отримати реквізити вашого рахунку у форматі IBAN. Увага! Це НЕ 16 цифр вашої карточки!!!
📍Алгоритм отримання IBAN 📌
✔️Найлегше отримати IBAN через Приват24. Заходите у Приват 24, натискаєте на вашу картку для виплат!
У верхньому правому куті ви бачите значок зубчастого колеса (шестірня), натискаєте,
тоді – «Реквізити рахунку».❗️
Там ієкопіюєте (переписуєте) рахунок для подальшого подання за вимогою. Рахунок починається з літер UA.
Немає Приват24?
Можна скористатись терміналом! Такі є у місті.
Наступний варіант – гаряча лінія 3700. Можна зв’язатись із консультантом та вирішити питання у телефонному режимі.
✅️Ощадбанк теж дозволяє онлайн отримати рахунок через додаток у телефоні.
Алгоритм⤵️
Заходите в Ощад 24, натискаєте на вашу картку для виплат,
далі- Сервіси,
далі-Платіжні реквізити.
Переписуєте або копіюєте рахунок.
Якщо ж додатку немає, а телефон звичайний кнопковий, тільки тоді користувачам Ощаду слід іти до спеціаліста у відділення.
📲Для літніх людей дізнатись дані своїх карток онлайн, як правило, складно. Не всі вони впевнені користувачі ПК та не всі мають смартфони.
📍Якщо ваші батьки, рідні, сусіди – пенсіонери чи люди з інвалідністю, не мають статусу внутрішньо-переміщеної особи і їм потрібні гроші – допоможіть їм дізнатись їхні реквізити і оформити заявку без участі у багатолюдних чергах.
📍Якщо людина користується інтернетом, може зробити це самостійно. Якщо немає доступу до мережі, ні смартфону у заявника немає, потрібно звернутись по допомогу до рідних чи близьких.
‼️Також оформити допомогу можуть мешканці громади, які не мають банківську картку і отримують пенсію через “Укрпошту”.
Людям, які отримують пенсію чи соціальні виплати від Укрпошти листоношею, необов’язково звертатися в банк для реєстрації, стояти у чергах і чекати на відкриття карткового рахунку. Заявку на допомогу можна подати і без IBAN.
Надіслати заявку просто, перейшовши за посиланням. Коли ж черга дійде до розрахункового рахунку у форматі IBAN, клікнути на галочку «в мене немає банківського рахунку».
Далі – автоматично. Попередньо в заявці людина вказує свої паспортні дані та адресу проживання, і вони є ключовими при отриманні коштів.
Після цього допомога від ООН нараховується по принципу нарахування пенсії, тільки з поміткою «грошовий переказ» на найближче відділення Укрпошти. Коли гроші на ім’я отримувача надходять, працівники відділення сповіщають отримувача про переказ. Забрати гроші людина може за наявності паспорта на пошті або ж у себе вдома, скориставшись послугою доставки листоношею. Доставка цих коштів від Укрпошти.
Категорії:
✅️внутрішньо переміщені особи;
✅️особи з інвілідністю;
✅️пенсіонери;
✅️одинока мати або батько;
✅️багатодітні сім’ї;
✅️отримувачі допомоги малозабезпеченим сім’ям;
❗️Посилання для оформлення заявки⤵️

ГРОШОВІ ФОНДИ, ЩО ДОПОМАГАЮТЬ УКРАЇНЦЯМ:
🌐 ЮНІСЕФ (2220 грн. на людину в місяць, допомагають одразу за 3 місяці)
Реєстрація – https://register.unicef.org/
🌐 ЄДопомога
Реєстрація – https://aid.edopomoga.gov.ua
Перевірка статусу заявки – https://aid.edopomoga.gov.ua/check
🌐 The 1k Project (1000$)
🌐 Gate to Ukraine (100$)
Реєстрація – https://gate.org/get-help/
🌐 «Єдність за майбутнє» (2220 грн. на людину)
Реєстрація – https://register.pagulasabi.ee/uk/
🌐 NRC (Норвезька рада у справах біженців)
Реєстрація проходить через месенджер WhatsApp по номеру
+48 729 086 505
🌐 «Спілка»
🌐 БФ «Щаслива дитина»
Реєстрація – https://deti.zp.ua/uk/
🌐 БФ «СОС Дитячі Містечка Україна»
🌐 «Жінка для жінки»
🌐 «Українські сестри»
🌐 Грошова допомога для жителів Маріуполя (обов’язкова прописка Маріуполя)
🌐 Грошова компенсація витрат на ліки
ГУМАНІТАРНІ ФОНДИ:
🪧 ЄДопомога
Реєстрація – https://social.edopomoga.gov.ua
🪧 Співдія
Реєстрація – https://spivdiia.org.ua
🪧 БФ «Мама + Я»
Реєстрація – https://instagram.com/fond_mama_plus_me (писати їм у Дірект)
🪧 БФ «Карітас Київ»
🪧 БФ Вадима Столара
🪧 БФ «Ембрейс»
🪧 БФ Олександра Усика
Реєстрація – https://usykfoundation.org/uk/
🪧 Жіночий рух «За майбутнє» (допомога дитячим харчуванням та підгузками)
🪧 БФ «Віра у добро»
Реєстрація – https://instagram.com/vira_dobro (писати їм у Дірект)
🪧 БФ «У матусиних долонях»
Реєстрація – https://instagram.com/charityfoundation_ua (писати їм у Дірект)
🪧 «Так. Це штаб»
🪧 «Є Надія – допомога під час війни» від християнської церкви «Перемога»
Реєстрація – https://victorychurch.org.ua/ye-nadiya-dopomoga (дзвонити по телефонам)
🪧 Допомога мешканцям Луганської та Донецької областей
🪧 CMS RACE
Реєстрація – https://cmshelp.in.ua
Уважно читайте вимоги для подачі заяви у кожному фонді! На сайтах є перелік категорій людей, яким допомагає фонд.
Давайте допомагати один одному! 💙💛