Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 8844
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АГРОБУДСЕРВІС” 05444279
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 81614, Львівська обл., Стрийський р-н, село Тростянець Тел: 380504311626
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
ТОВ “Агробудсервіс” ЄДРПОУ 05444279. Юридична адреса: 81614 Львівська область, Стрийський р-н, с. Тростянець, тел.: +38 (032)-242-04-59 Електронна пошта: abservisua@ukr.net Керівник – Шан Ісаджан. Будівництво цеху помелу вапняків в с. Тростянець, вул. Зелена, Стрийського району Львівської області. Плановий обсяг виробництва: – по переробці вапняку 20,0 тон/годину – по виробництву вапнякового борошна (мінеральний порошок) – 18,0 тон/годину. Будівництво цеху помелу вапняків передбачає комплекс промислових будівель та споруд, що складаються з повітки (складу) складування сировини, приймальних бункерів, конвеєрних естакад, дільниць помелу, силосного складу вапняків, біотуалет, шафовий розподільний пункт та ін. Джерело теплопостачання – електричні обігрівачі. ТОВ «Агробудсервіс» у 2019 році проходив процедуру ОВД з планованої діяльності «Будівництво установки з перемелювання вапняку для отримання мінерального порошку» та отримало Висновок з оцінки впливу на довкілля №03.02- 20194103377/2. від 06.08.2019 року проте планована діяльність розпочата не була. Планована діяльність належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” • ч.3 видобувна промисловість (перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення). • ч 4 енергетична промисловість (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше)
Технічна альтернатива 1.
Для функціонування підприємства передбачається використання електроенергії. Забезпечення електроенергією підприємства відбувається від існуючих мереж ПрАТ
«Львівобленерго». У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України склалися певні підстави (запроваджений воєнний стан, повітряні тривоги, аварійні та планові відключення електроенергії), що унеможливлює безперебійну роботу підприємства. Для забезпечення безперебійного електропостачання розглядався варіант забезпечення електроенергією, яка вироблятиметься на власній СЕС яка буде змонтована на дахових площах проектуючих складських будівель.
Технічна альтернатива 2.
Технічна альтернатива 2 передбачає використання в якості джерела теплопостачання твердопаливної котельної (паливо – пелети, вугілля). У зв’язку з тим, що технологія виробництва передбачає влаштування надземного резервуару для зберігання дизельного палива об’ємом 25 м3 з метою використання його в якості палива для сушарки вапняку, більш доцільно та екологічно використовувати електричне обладнання для обігріву комплексу будівель та споруд. Крім цього, при використанні твердопаливних котлів потрібно передбачити приміщення для зберігання пелет та вугілля.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Стрийський р-н Тростянець Реалізація планованої діяльності передбачається на приватній земельній ділянці (кад. №4623081200:12:000:0233, цільове призначення 11.01 – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами, в межах Тростянецької сільської ради, Стрийського району Львівської області. Загальна площа земельної ділянки яка перебуває у власності суб’єкта господарювання складає – 2,0 га.
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Тростянецька територіальна громада.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл., Стрийський р-н, , .
Не розглядається, у зв’язку із здійсненням планованої діяльності на території та в межах приватної земельної ділянки, що вже використовується суб’єктом господарювання. Крім того, корисні копалини кар’єру який розробляється суб’єктом господарювання будуть використовуватись в якості сировини для цеху, що знизить витрати на перевезення сировини.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл., Стрийський р-н, , .
Не розглядається, у зв’язку із здійсненням планованої діяльності на території та в межах приватної земельної ділянки, що вже використовується суб’єктом господарювання. Крім того, корисні копалини кар’єру який розробляється суб’єктом господарювання будуть використовуватись в якості сировини для цеху, що знизить витрати на перевезення сировини.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність матиме позитивний соціально-економічний вплив обумовлений: забезпеченням споживачів вапняним борошном (мінеральний порошок) яке використовують для виробництва кахлю, штукатурки, сумішей для вирівнювання, цементу, мінеральної вати, силікатної цегли в сільському господарстві, а також для приготування асфальтобетонних сумішей в галузі будівництва та промисловості будівельних матеріалів; розвитком сфери будівництва; створенням нових робочих місць за рахунок працевлаштування місцевого населення із забезпеченням сучасних умов праці, наповненням місцевого бюджету додатковими надходженнями.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
На території цеху помелу вапняків передбачається розміщення наступних будівель та споруд: комплекс промислових будівель та споруд, що складаються з повітки складування сировини, приймальних бункерів, конвеєрних естакад, дільниць помелу з генераторами гарячого повітря для сушки вапняку, силосного складу вапняків, біотуалет, шафовий розподільний пункт, надземний резервуар для зберігання дизельного палива, місця для твердих відходів виробництва; місця для побутових відходів (додаткові приміщення для обслуговування та ін. Технологічна зона складається з повітки (складу) складування сировини в межах якої відбувається складування вапняку фракцією 20-40 мм. З даної повітки вапняк за допомогою ковшового навантажувача переміщається до двох окремих дільниць приймальних бункерів і завантажується в приймальні бункери об’ємом V=20,0м3 кожен. З приймальних бункерів вапняк за допомогою конвеєрних естакад транспортується до двох окремих дільниць його помелу з влаштованими генераторами гарячого повітря для його сушки. Для сушки вапняку перед його помелом використовуються генератори гарячого повітря які працюють використовуючи дизельне паливо або природній газ або пелети. Після проходження сушки та помолу вапняку отримується продукт бажаної крупності, що поступає в подальшому в циклон. Матеріали більшої крупності під дією гравітаційної сили, повертаються з сепаратора на платформу дробарки для повторного помелу. Готова продукція поступає в бункери, а далі за допомогою дискових затворів з пневмоприводом поступає в пневмокамерний насос. З пневмокамерного насосу мелений вапняк за допомогою пневмоприводу подається на дільницю силосів готового продукту. Дільниця силосів включає територію яка складається з 10 окремих силосів які призначені для прийому, зберігання та відвантаження готового продукту. Силоса облаштовані фільтрами для вловлювання частин пилу вапняку. В будівлі АПК суб’єкта господарювання передбачені переодягальні, санітарно-побутові приміщення, приміщення прийому їжі, офісні приміщення, приміщення інженерно-технічного персоналу. Проектними рішеннями передбачені внутрішньомайданчикові мережі: водопроводу; каналізації (побутової та дощової); електричні та газові мережі; мережі зв’язку. Джерело теплопостачання – електричні обігрівачі; електропостачання –трансформаторна підстанція відповідної потужності. Режим роботи заводу – 250 днів/рік в одну зміну. Орієнтовна кількість працюючих – 5-10 осіб.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, технічними умовами приєднання до мереж, містобудівними умовами та обмеженнями, зокрема, але не виключно: – Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; – Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); – Дотримання Наказу МОЗ України № 52 від 14.01.2020р «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць»; – Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; – Дотримання Закону України «Про управління відходами», – Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; – Дотримання умов «Водного кодексу України» в частині СВК/ГДС; – Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р.
№173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планової діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи
Інженерна підготовка території включає проведення інженерно-геологічних та інженерно- топографічних вишукувань. Планування майданчика цеху помелу вапняків під розміщення проєктованого обладнання з дотриманням нормативних розривів до існуючих інженерних комунікацій та споруд. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі та захисні заходи, компенсаційні заходи, а також: – планувальні роботи та організація поверхневого стоку; – збір та відведення стоків та відходів; – влаштування твердого покриття; – оснащення засобами пожежогасіння.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планової діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На стадії будівництва: – на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; – на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); – на водне середовище – підлягає встановленню (можливе утворення стоків); – на техногенне середовище – змінення зовнішнього вигляду існуючих будівель; – на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; – на рослинний та тваринний світ –викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; – на ґрунт – знімання верхнього шару ґрунту, розробка котлованів під фундаменти, незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів. На стадії експлуатації: – на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; – на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); – на техногенне середовище – буде досліджено; – на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); – на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; – на ґрунт – буде досліджено.
щодо технічної альтернативи 2.
Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія
3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;”
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. (зі змінами).
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде- отримання Дозволу на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування (ДІАМ). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
– отримання Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Львівської ОДА (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, e-mail: envir@loda.gov.ua, Тел/факс: +38 (032)238-73-83, Контактна особа – Сорока Назарій Любомирович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}