Підсумки роботи ЦНАП та віддалених робочих місць (ВРМ) у 2023 році:
- Збільшено перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП Тростянецької громади до 286, з них 158 надаються старостами на ВРМ;
- Завершено актуалізацію даних Реєстру територіальної громади, актуалізовано 7439 чол.
- Впроваджено онлайн-оплату послуг за допомогою QR-коду безпосередньо у працівника під час прийому;
- Запроваджено сервіс «Чат-бот СВОЇ» через додаток Viber або Telegram, за допомогою якого мешканці можуть отримати інформацію про перелік необхідних документів та умови отримання адміністративних послуг;
- Створено систему попереднього запису через Е-чергу з використанням чат-боту «СВОЇ»;
- Запроваджено сервіс онлайн-консультацій «Віртуальний адміністратор» в рамках проекту «PROSTO», отримавши для цього комп’ютерну техніку;
- Для покращення надання послуг отримали від проекту «ПРООН» шість ноутбуків та планшет для надання послуг для осіб з порушенням слуху;
- Отримано доступ до Єдиної інформаційної системи соціального захисту працівниками ЦНАП та старостами на ВРМ.
- Надано 7790 адміністративних послуг при кількості населення громади 7439 чол. З них 6062 послуги надано в центральному офісі ЦНАП та 1728 – старостами на ВРМ.
Кількість наданих послуг за сферами їх надання:
- 127 послуг з державної реєстрації актів цивільного стану;
- 2826 послуг з реєстрації місця проживання, з них 657 надано старостами на ВРМ;
- 811 паспортних послуг;
- 1751 послуга з реєстрації нерухомості;
- 63 послуги з реєстрації бізнесу;
- 856 послуг соціальної сфери, з них 317 надано старостами на ВРМ;
- 15 послуг опікунської ради;
- 46 послуг ДГК;
- 11 послуг архітектури та містобудування;
- 199 послуг сільської ради з земельних питань, з них 72 надано старостами на ВРМ;
- 882 послуги місцевого значення (містобудування, благоустрій, житло тощо), з них 682 надано старостами на ВРМ;
- 203 послуги щодо компенсації витрат власникам за житлово-комунальні послуги за надання прихистку ВПО.
Всього у ЦНАП надано платних адміністративних послуг на загальну суму 959175,75 грн. З них до місцевого бюджету надійшло 558416,75 грн, до державного бюджету – 400759,0 грн.