• Пн. Гру 23rd, 2024

Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області

Інформаційний ресурс Тростянецької об'єднаної територіальної громади

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації

Авторtog

Тра 29, 2023

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації

Тростянецька сільська рада повідомляє про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації «Детального плану території зі зміною цільового призначення земельних ділянок ІКН 4623087600:11:000:0567 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0566 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0562 площею 1,0 га з «для ведення особистого селянського господарства» на «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» (КВЦПЗ-11.02) за межами населеного пункту с. Стільсько Стрийського району Львівської області. Термін громадського обговорення вищевказаної заяви становить 15 днів з дня її оприлюднення з 29 травня 2023 року до 12 червня 2023 року.

Пропозиції громадськості подаються у вказаний строк у письмовій формі до Тростянецька сільської ради (81614, вул. Зелена, 2, с. Тростянець, Стрийський р-н, Львівська обл.). Адреса веб-сайту: https://rada-trostyanets.gov.ua/


 

 

 

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Детального плану території зі зміною цільового призначення земельних ділянок ІКН 4623087600:11:000:0567 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0566 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0562 площею 1,0 га з «для ведення особистого селянського господарства» на «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» (КВЦПЗ-11.02) за межами населеного пункту с. Стільсько Стрийського району Львівської області

 

  1. Замовник СЕО

Тростянецька сільська рада (81614, вул. Зелена, 2, с. Тростянець, Стрийський р-н, Львівська обл.).

ЄДРПОУ: 40178802

 

  1. Вид та основні цілі документу державного планування

Детальний план території є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, визначення планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства, з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території, визначення містобудівних умов та обмежень забудови проектованої території.

Детальний план території розробляється відповідно до Рішення Тростянецької сільської ради Львівської області №2125 від 09.05.2023 р.

Проект розробляється відповідно до:

  • Земельного, Водного та Лісового кодексів України;
  • Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
  • Закону України «Про відходи»;
  • Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
  • Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
  • Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»;
  • Закону України «Про природно-заповідний фонд України»;
  • Закону України «Про екологічну мережу України»;
  • Закону України «Про охорону земель»;
  • Закону України «Про рослинний світ»;
  • Закону України «Про тваринний світ»;
  • Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»;
  • ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;
  • ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;
  • ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
  • ДСП – 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»;
  • ДБН В.2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»;
  • ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»;
  • ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)».

 

  1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

Територія, на яку розробляється детальний план, знаходиться на території Тростянецької сільської ради с. Стільсько (за межами населеного пункту).

Детальний  план території розробляється з метою зміни цільового призначення земельних ділянок ІКН 4623087600:11:000:0567 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0566 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0562 площею 1,0 га з «для ведення особистого селянського господарства» на «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» (КВЦПЗ-11.02).

На наступних етапах проектування буде визначено чи проектні рішення належить до переліку об’єктів планованої діяльності щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

  1. Ймовірні наслідки

Планувальна організація території передбачає її функціональне зонування, а також зумовленою ситуацією, що склалася, санітарно-гігієнічними, охоронними, протипожежними, технологічними вимогами та вулично-дорожньою мережею.

а) Розробка Детального плану території може мати наступний вплив на довкілля та здоров’я населення, геологічне середовище, на флору та фауну.

Повітряне середовище.

Вплив планової діяльності на атмосферне повітря може проявлятися у збільшенні кількості викидів забруднюючих речовин від створення джерел викидів. При користуванні транспортними засобами можуть спостерігатися викиди парів бензину, вуглеводнів, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, діоксиду сірки, бенз(а)пірену.

Зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень парникових газів, теплоти, вологи тощо) не відбудеться.

Водне середовище.

Інженерне забезпечення території відбуватиметься згідно проектних рішень.

Ґрунтове та геологічне середовище.

Вплив на ґрунтовий покрив полягатиме у ущільненні та перенесенні ґрунтового шару, утворення відходів на етапі будівництва, та утворенні твердих побутових відходів під час експлуатації об’єктів.

Негативні ендогенні та екзогенні процеси, явища природного та техногенного походження (тектонічні, сейсмічні, зсувні, селеві, зміни напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не передбачаються.

Тверді відходи.

Планована діяльність передбачає утворення твердих побутових відходів на етапі функціонування проектованих об’єктів.

б) На території проектованої території відсутні об’єкти природно-заповідного фонду України.

в) Зважаючи на географічне положення проектованої території та характер планованої діяльності, транскордонні наслідки реалізації проектних рішень детального плану для довкілля приграничних територій, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

 

  1. Розгляд альтернатив

З метою розгляду проектних рішень та їх екологічних наслідків під час здійснення стратегічної екологічної оцінки проекту детального плану території передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без провадження проектних рішень та у разі затвердження проекту ДПТ «Базовий сценарій».

Альтернатива 1 «Базовий сценарій» – затвердження проекту детального плану території дозволить забезпечити раціональне використання території та розвиток водного господарства в даному населеному пункті.

Альтернатива 2. «Нульовий сценарій» – незатвердження проекту. У разі незатвердження документа державного планування та відмови від реалізації будівництва, призведе до неможливості подальшого економічного розвитку населеного пункту. За даною альтернативою подальший стабільний розвиток території є очевидно проблематичним, і ця альтернатива веде до погіршення екологічної ситуації, неефективного використання земельних ресурсів, хаотичної забудови дорожньої та вуличної мережі.

 

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

– доповіді про стан довкілля.

– статистичну інформацію.

– фонові та лабораторні дослідження стану довкілля.

– дані моніторингу стану довкілля.

– оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля.

– пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території.

З огляду на характер такого виду документації як детальний план території, ключовим завданням у виконанні СЕО проекту є методи стратегічного аналізу, насамперед аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зав’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень детального плану.

Застосування цільового аналізу при проведенні СЕО дозволить встановити відповідність рішень детального загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я та населення середовища існування.

 

  1. Заходи, для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення СЕО передбачається розглянути заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, визначені законодавством. Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища. Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог.

В цілому, розроблений у відповідності до державних містобудівних норм, санітарних норм і правил, проект детального плану території не матиме негативних наслідків.

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативного впливу наслідків від виконання проектних рішень детального плану території, комплекс яких включає:

– заходи щодо охорони рослинного покриву;

– заходи щодо охорони атмосферного повітря;

– заходи щодо охорони поверхневих та підземних вод;

– заходи щодо охорони ґрунтів та геологічного середовища;

– заходи щодо пожежної безпеки;

– дотримання рішень проекту детального плану території щодо раціонального використання території;

– дотримання параметрів планувальних обмежень, визначених санітарними нормами та екологічним законодавством для забезпечення діяльності проектних будівель та споруд;

– влаштування необхідних огороджень будівельних майданчиків (охоронних, захисних або сигнальних);

– контроль за точним дотриманням технології провадження робіт;

– інженерна підготовка при освоєнні територій, що зазнають впливу несприятливих природних процесів;

– впровадження спостережень за станом та прогнозуванням розвитку небезпечних геологічних процесів на території проектування (зсувні явища, просідання, карстоутворення тощо);

– моніторинг діяльності проектованих об’єктів;

– забезпечення благоустрою території.

 

  1. Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і складається з наступних розділів:

– зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

– характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативного впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;

– опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

– заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

– обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

– заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

– опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

– резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

 

  1. Орган до якого подаються зауваження та пропозиції

Тростянецька сільська рада (81614, вул. Зелена, 2, с. Тростянець, Стрийський р-н, Львівська обл.).

 

  1. Строки подання

15 днів з дня публікації заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території зі зміною цільового призначення земельних ділянок ІКН 4623087600:11:000:0567 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0566 площею 2,0 га, ІКН 4623087600:11:000:0562 площею 1,0 га з «для ведення особистого селянського господарства» на «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» (КВЦПЗ-11.02) за межами населеного пункту с. Стільсько Стрийського району Львівської області (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).

 

Завантажити (DOCX, 25KB)

 

 

Автор tog

Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області повідомляє, що  з 05.08.2024 по 03.09.2024  проводиться процедура громадського обговорення проекту детального плану території зі зміною цільового призначення земельної ділянки ІКН 4623081200:03:004:0070 площею 0,1503 га з ОСГ  на будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Луб’яна Стрийського району Львівської області
ОГОЛОШЕННЯ  Шановні громадяни!               Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області повідомляє, що        з 20.06.2024 року по 19.07.2024 року проводиться процедура громадського обговорення проєкту детального плану території зі зміною цільового призначення земельної ділянки               КН 4623084800:21:000:0084 площею 1,0 га з «для ведення особистого селянського господарства»  на «для ведення садівництва»  за межами населеного пункту с. Поляна Стрийського району Львівської області та розгляд і врахування пропозицій громадськості щодо даного проєкту.
Долучайся до команди ЦСО «А» СБУ – наближай Перемогу!