• Вт. Гру 3rd, 2024

Тростянецька сільська рада Стрийського району Львівської області

Інформаційний ресурс Тростянецької об'єднаної територіальної громади

 

ТРОСТЯНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Стрийського району  Львівської області

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я 

 

06  червня 2024 року                        с. Тростянець                                             № 204

 

 

Про набори даних Тростянецької сільської ради,

які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

 

 

Керуючись положеннями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення прозорої та підзвітної діяльності Тростянецької сільської ради, реалізації права громадян на доступ до публічної інформації, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок оприлюднення наборів даних Тростянецької сільської ради у формі відкритих даних (додається).
  2. Затвердити Перелік наборів даних Тростянецької сільської ради, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (додається).
  3. Затвердити Загальні вимоги до наборів даних Тростянецької сільської ради, які оприлюднюються у формі відкритих даних (додається).
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови Ірину Шипову.

 

 

 

 

Сільський голова                                                     Михайло ЦИХУЛЯК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішення виконавчого комітету

Тростянецької сільської ради

№ 204 від 06.06.2024 року

ПОРЯДОК

оприлюднення наборів даних Тростянецької сільської ради

у формі відкритих даних

  1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок регулює процес оприлюднення наборів даних Тростянецької сільської ради (далі — розпорядник інформації), які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

1.2. Цей Порядок спрямований на забезпечення ефективного доступу до публічної інформації у формі відкритих даних та сприяння її подальшому використанню всіма зацікавленими особами.

1.3. Оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних відбувається відповідно до Конституції України, Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII, Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 867 «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» та інших нормативно-правових актів.

1.3. Оприлюднення наборів даних здійснюється за такими принципами:

  • відкритість за замовчуванням;
  • оперативність;
  • доступність використання;
  • інтероперабельність;
  • постійна застосовність;
  • інклюзивність розвитку.

1.4. Терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про доступ до публічної інформації», постанові Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», постанові Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 867 «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» та інших законодавчих актах України, якщо інше не передбачено цим Порядком.

  1. Повноваження особи, відповідальної за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних (далі – відповідальна особа)

2.1. Особа, відповідальна за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних забезпечує:

2.1.1. Підготовку, оприлюднення та регулярне оновлення наборів даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (надалі — Портал) відповідно до цього Порядку;

2.1.2. Консультування та координацію структурних підрозділів, в розпорядженні яких перебувають набори даних, щодо надання даних для оприлюднення та їхнього регулярного оновлення;

2.1.3. Адміністрування облікового запису розпорядника інформації на Порталі. Зокрема, інформаційне наповнення облікового запису розпорядника інформації, надання або скасування прав доступу відповідальним особам для адміністрування облікового запису розпорядника інформації та/або оприлюднення наборів даних;

2.1.4. Комунікацію з уповноваженою особою держателя Порталу в рамках здійснення модерації наборів даних відповідно до Порядку ведення Єдиного державного веб-порталу відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 867 «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних»;

2.1.5. Модерування форм зворотного зв’язку (підрозділ «Пропозиції») на сторінках наборів даних, розгляд пропозицій користувачів Порталу та надання відповідей на них у межах покладених повноважень;

2.1.6. Ведення реєстру оприлюднених наборів даних у форматі відкритих даних (далі також – Реєстр) відповідно до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835;

2.1.7. Розробку проєктів внутрішніх розпорядчих документів щодо забезпечення функціонування політики відкритих даних;

2.1.8. Інформування керівництва стосовно стану оприлюднення наборів даних;

2.1.9. Аналіз технічних вимог і завдань на розробку та впровадження програмного забезпечення, надання пропозицій стосовно забезпечення ефективного та автоматизованого оприлюднення наборів даних;

2.1.10. Заповнення та подання Міністерству цифрової трансформації України Картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних відповідно до Порядку щорічної оцінки стану оприлюднення та оновлення відкритих даних розпорядниками інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 409;

2.1.11. Створення штатних одиниць для виконання покладених функцій;

2.1.12. Реалізацію заходів, спрямованих на популяризацію відкритих даних, залучення фізичних осіб – підприємств та громадських об’єднань до створення продуктів на основі наборів даних.

2.2. Внутрішні структурні підрозділи, в розпорядженні яких перебувають набори даних, забезпечують:

2.2.1. Підготовку, оновлення інформації та надання відповідальній особі наборів даних відповідно до цього Порядку;

2.2.2. Актуалізацію та надання пропозицій змін до Реєстру;

2.2.3. Отримання публічної інформації у формі відкритих даних від осіб, яким делеговані владні повноваження розпорядника інформації, її оприлюднення та/або надання відповідальній особі;

2.2.4. Надання пропозицій з питань удосконалення оприлюднення наборів даних та їхнього подальшого використання.

  1. Порядок оприлюднення наборів даних

3.1. Внутрішні структурні підрозділи здійснюють підготовку, оновлення інформації та надання відповідальній особі наборів даних відповідно до Переліку наборів даних розпорядника інформації, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (надалі — Перелік), який є додатком до цього Порядку. Перелік є невиключним.

3.2. Відповідальна особа забезпечує завантаження та регулярне оновлення наборів даних на Порталі.

3.3. Відповідальна особа завантажує набори даних із власного облікового запису, що зареєстрований на Порталі.

3.4. Періодичність оновлення, формат, структура та інші характеристики наборів даних мають відповідати вимогам, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», результатам інформаційного аудиту наборів даних, рекомендаціям для оприлюднення наборів даних Міністерства цифрової трансформації України.

3.5. Розпорядник інформації може оприлюднювати інші набори даних, які не включені до Переліку, якщо інше не передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації», у разі високого суспільного інтересу до таких даних. Для цього метадані відповідних наборів мають бути внесеними до Реєстру.

3.6. Розпорядник інформації не оприлюднює на Порталі інформацію, яка створюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про відкритість використання публічних коштів», Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», якщо інше не передбачене Переліком.

3.7. Загальний контроль за дотриманням вимог пунктів 3.1.-3.6. цього Порядку здійснює заступник сільського голови. У разі виявлення порушення вимог він має проінформувати відповідальну особу та забезпечити їхнє якнайшвидше усунення.

3.8. Розпорядник інформації може обмежити публічний доступ до набору даних у разі виявлення недостовірної інформації та інших помилок у відповідному наборі даних до моменту їх усунення в розумні строки.

  1. Реєстр оприлюднених наборів даних у форматі відкритих даних

4.1. Реєстр формується з метою впорядкування наборів даних, визначення вимог до їхньої частоти оновлення, структури, форматів ресурсів, паспортів та інших характеристик.

4.2. Внутрішнім розпорядником інформації Реєстру є відповідальна особа. Внутрішній розпорядник забезпечує оприлюднення Реєстру у формі відкритих даних на Порталі.

4.3. Реєстр ведеться відповідно до пунктів 18-20 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 та рекомендацій Міністерства цифрової трансформації України, що оприлюднені на Порталі.

4.4. Відповідальна особа забезпечує актуалізацію даних у Реєстрі за результатами проведення інформаційного аудиту, моніторингу наборів даних та на вимогу розпорядників інформації.

  1. Інформаційний аудит та моніторинг наборів даних

5.1. Інформаційний аудит – процес аналізу розпорядником інформації наявності, стану, форматів, процесів управління та використання усієї інформації, яка перебуває в його володінні.

5.2. Проведення інформаційного аудиту є обов’язковим та здійснюється щонайменше один раз на рік.

5.3. Інформаційний аудит проводиться відповідно до методики, рекомендованої Міністерством цифрової трансформації України та/або затвердженої Кабінетом Міністрів України (далі – Методика).

5.4. Виконавцем інформаційного аудиту є відповідальна особа. Для проведення інформаційного аудиту може бути залучений сторонній виконавець (аудитор) відповідно до Методики.

5.5. За результатами інформаційного аудиту виконавець (аудитор) складає звіт, реєстр наборів даних та інші додатки, що визначені завданнями інформаційного аудиту відповідно до Методики.

5.6. Моніторинг наборів даних (далі — Моніторинг) проводиться з метою дослідження стану оприлюднення наборів розпорядником інформації, їхньої відповідності затвердженим вимогам, а також розробки рекомендацій щодо покращення якості наборів даних.

5.7. Моніторинг здійснюється щонайменше один раз на півроку.

5.8. Виконавцем Моніторингу є відповідальна особа або інша посадова особа, якій було делеговане таке повноваження.

5.9. За результатами Моніторингу виконавець складає звіт.

5.10. Результати інформаційного аудиту та Моніторингу доводяться до структурних підрозділів та інших зацікавлених осіб.

  1. Відповідальність

6.1. Посадові особи розпорядника інформації несуть згідно із законом відповідальність за достовірність, актуальність і повноту оприлюднених наборів даних на Порталі.

6.2. Відповідальна особа несе дисциплінарну відповідальність за розголошення логінів, паролів та інших даних, які можуть призвести до несанкціонованого втручання в роботу Порталу.

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішення виконавчого комітету

Тростянецької сільської ради

№ 204 від 06.06.2024 року

 

ПЕРЕЛІК

наборів даних у Тростянецькій сільській раді, що підлягають

оприлюдненню у формі відкритих даних

 

Назва набору даних Розпорядник інформації на внутрішньо організаційному рівні Частота оновлення

 

Формат публікації даних

 

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження Відділи;

структурні підрозділи;

комунальні підприємства;

КУ “Тростянецький молодіжний центр”

 

 

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації Юридичний відділ Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML, DOC, DOCX, ODT, HTML, ZIP
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації Відділи;

структурні підрозділи;

комунальні підприємства;

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щороку

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньо-організаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щомісяця

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення* Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення* Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації Юридичний відділ Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки Комунальні підприємства;

КУ “Тростянецький молодіжний центр”

 

Щокварталу XML
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки Комунальні підприємства Щороку XML

 

 

 

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Інформація із системи обліку публічної інформації Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щомісяця

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Результати інформаційного аудиту Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

Перелік об’єктів комунальної власності Відділи;

структурні підрозділи; комунальні підприємства;

Кожного півріччя

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств Комунальні підприємства;

КУ “Тростянецький молодіжний центр”

 

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою Відділи; структурні підрозділи;

комунальні підприємства; (відповідно до повноважень)

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) Юридичний відділ

 

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

 

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в інтернеті Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень)

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень)

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків Відділ культури, туризму, молоді, спорту та інформаційної політики Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту Інформація не перебуває у володінні розпорядника інформації (відмінено)
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти КНП «ЦПМСД ТСР» Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування Секретар ради Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані про депутатів ради, у тому числі контактну інформацію та графік прийому* Секретар ради, юридичний відділ

 

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень Юридичний відділ Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень)

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень)

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень)

Щороку

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Адресний реєстр* Виконавчий комітет Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML або інші формати векторних геопросторових даних
Дані про надані адміністративні послуги Відділ організації надання адміністративних послуг Щомісячно RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про видані будівельні паспорти* Послуга відсутня Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML або інші формати векторних геопросторових даних
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я КНП «ЦПМСД ТСР» Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про чергу дітей у заклад дошкільної освіти Відділ освіти Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Території обслуговування закладів загальної середньої освіти Відділ освіти Щороку GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM
Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані* Виконавчий комітет Щомісяця GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою Виконавчий комітет Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) Виконавчий комітет Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо, холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями Бухгалтерія;

Відділи; структурні підрозділи;

(відповідно до повноважень);

комунальні підприємства;

Щомісяця

 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Надходження і використання благодійної допомоги Бухгалтерія;

комунальні підприємства

Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів Юридичний відділ;

фінансовий відділ

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” Юридичний відділ

 

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) Юридичний відділ

 

Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)* Виконавчий комітет Щорічно CSV, XLSX – для реєстрів текстових документів, GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM, GIF, TIFF, JPG, JPEG, PNG – для геопросторової інформації
Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування Земельний відділ Щомісяця CSV

 

 

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності Земельний відділ Щокварталу RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення КП «Тростянецьке ЖКУ» Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Реєстр містобудівних умов та обмежень* Послуга відсутня Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування Юридичний відділ Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм Відділи;

структурні підрозділи;

комунальні підприємства

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами Земельний відділ Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Виконавчий комітет Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності Відділ освіти;

КП «Тростянецьке ЖКУ»

Щороку RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності* КП «Тростянецьке ЖКУ» Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності Відділ з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Щомісяця RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

 

 

 

* Набори даних, публікація яких під час дії воєнного стану не здійснюється

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішення виконавчого комітету

Тростянецької сільської ради

№ 204 від 06.06.2024 року

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

до наборів даних Тростянецької сільської ради, які

оприлюднюються у формі відкритих даних

 

  1. Набори даних у Тростянецькій сільській раді, які оприлюднюються у формі відкритих даних, відповідно до переліку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Тростянецької сільської ради, їх структура та формат відповідають вимогам розділів “Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції)”, “Органи місцевого самоврядування” Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, та рекомендаціям Міністерства цифрової трансформації України.
  2. Для всіх наборів даних, які оприлюднює Тростянецька сільська рада, застосовуються такі вимоги:

2.1. Не допускається:

– для всіх типів даних зміна формату, використання нерозривних пробілів, помилки, зайві символи, додавання коментарів, пропуски, використання форматування – шрифти, кольори тощо;

– для всіх структурованих даних порожні рядки на початку або всередині, розірвання рядків, об’єднання комірок, створення підзаголовків, використання форматування – як тексту, так і комірок таблиці, дублювання записів у будь-яких обсягах.

2.2. Для позначення всіх відсутніх записів використання позначку “null”.

2.3. У наборах даних, що формуються у формі таблиць, за винятком установлених форм звітності, у першому рядку назви стовпчиків зазначається латиницею з використанням “верблюжого регістру” (camelCase). У випадку необхідності пояснень наповнення набору даних, переклад назв атрибутів українською описуються структурою набору даних, яка також завантажується на Портал, як окремий ресурс набору даних.

2.4. Номери телефонів указуються у форматі (+380ХХХХХХХХХ).

2.5. При підготовці набору даних проводиться процедура знеособлення персональних даних, які можуть міститися в наборі, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

 

Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції)

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

Переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

Інформація із системи обліку публічної інформації

Результати інформаційного аудиту

Органи місцевого самоврядування

Перелік об’єктів комунальної власності

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

Адресний реєстр

Дані про надані адміністративні послуги

Дані про видані будівельні паспорти

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

Надходження і використання благодійної допомоги

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Реєстр містобудівних умов та обмежень

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту.

Завантажити (DOCX, 61KB)

Автор tog